Translate

zondag 29 september 2013

Tralala & Lily

Deze week verder gedaan aan mijn patroontje van "Tralala" uit het boek "Trésors de brodeuse". Alleen heb ik de kleurtjes veranderd en hier en daar een kleine eigen toets gegeven.



Begin dit jaar had ik deze bestekdoos gekocht in de "Action" winkel alleen ontbrak het me nog aan inspiratie tot vandaag dus, ...
Een beetje opgevuld met vulmateriaal en een stevig karton erin om natuurlijk met doorzichtig kleefband tegen het glas en te kleven en zo is hij af.
Mijn nieuwe bestekdoos :-)




Ook ons klein behaard meisje is groot worden en al noemen ze haar op de hondenschool "raketje" (ze is heel actief) zou ik haar voor geen geld ter wereld meer willen missen uit mijn leventje. Ze is echt zo'n schatje en sinds gisteren weten we dat ze heel bezorgd is wanneer kleine baby'tjes huilen. Vandaar voor diegene die zich afvragen hoe ze er nu uitziet een foto van onze Lily.


Nog een fijne zondag!
Liefs,
Miss t. 




1 opmerking:

  1. Seu blog é lindo, seus trabalhos perfeitos... parabéns!!! Tô seguindo!!!

    Beijos!!! Rosângela!!!

    http://morenarosagraficos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen