Translate

zaterdag 29 december 2012

Toch nog even komen piepen voor 't einde van het jaar

Wat ben ik toch lang weggeweest.... ik heb van alles zitten doen en dan ook tegelijkertijd niets... 1000 en 1 dingen die ik wil doen, moet doen en dan het verlies van mijn kleine meisje. Doch in huis hebben we een nieuw klein meisje, Lilly, ... mijn vriend kon het verdriet niet meer aanzien en wou dat ik iets had om me terug wat moed te geven. Zo'n schat... ik prijs me overgelukkig met die man van me en met ons nieuw viervoetertje.

Lilly is geboren op 16 augustus en woont nu bijna 2 maand bij ons. Ze is schattig en super speels en soms dan weer eens hevig. We hebben ons handen vol, maar eerlijk is ze eigenlijk heel slim en na 1 week was ze ook proper. Natuurlijk kan Miss Lilly het ook eens uithangen, maar welk een puppy probeert dit nu niet. Soms kan ik eens geweldig boos zijn op haar maar 2 minuten later is alles al weer lang vergeven als je gewoon maar kijkt naar haar vrolijk snoetje.
Het dekentje met de hartjes heb ik voor haar gemaakt en ook haar jurkje heb ik zitten haken. Ze heeft nog tal van dingen gekregen van mij die ik heb zitten in elkaar naaien, zoals een nieuwe kus, een speeltje en ik heb recent van een plastiek slabbetje een regenjasje voor haar gemaakt.

Natuurlijk is mijn Prutssemien niet uit mijn hart weg te slaan, vaak denk ik nog aan haar en ook met kerst had ik het even weer moeilijk. 'k Denk dat het gewoon heel veel tijd zal vragen eer ik het allemaal een plaatsje kan geven.

Zoals ik zei, ik ben de afgelopen week met van alles bezig geweest maar niets is nog afgewerkt.
Doch een klein kussen heb ik gemaakt (om tussen de vele andere te plaatsen :p).
Het patroontje is van Malin Maline genaamd "Les Petites Parisiennes". Het volledige patroontje ben ik van plan te maken volgend jaar. Ik vind het gewoon zo schattig.



Ondertussen heb ik ook een nieuw boek besteld waar ik eigenlijk heel hard naar uitkijk. Begin volgend jaar zou het normaal in mijn bezit moeten zijn en zal ik meteen beginnen om er enkele patronen uit te maken om mijn hobby kamer wat nog meer flair te geven.


In elk geval, bedankt voor jullie berichtjes, het is fijn om zoveel hartjes te krijgen onder de riem. Ik wens jullie alvast allemaal een fijn eindejaar toe, maar vooral een supergelukkig nieuw begin.

Liefs,
Miss t. 


4 opmerkingen:

  1. Wat een dotje is Lilly. Je borduurwerk is ook weer prachtig geworden en je nieuwe boek ziet er prachtig uit. Hopenlijk heb je het snel in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe is het nu met Lilly? Ze zal al wel gegroeit zijn nietwaar/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. you have a very nice blog! Why don't you update it?
    Thanks for yours nice words!
    Pat

    BeantwoordenVerwijderen