Translate

zaterdag 13 oktober 2012

Mijn klein meisje ... is er niet meer

Dinsdag 9 oktober 2012 om 17h45 hebben we ons klein meisje Prutssemientje moeten doen inslapen. 
Het ging niet goed met haar, 's morgens had ze een lange epilepsie aanval gedaan en na een ganse dag bij de dierenarts in observatie te blijven, kregen de dierenartsen haar suiker niet naar beneden. Ook haar baarmoeder was aan het ontsteken en toen we haar een bezoekje brachten om 17h30 was ze zo aan het afzien dat we het zelf niet meer konden aanzien.

Toen we aankwamen was net terug een aanval aan het doen. Ik heb haar nog een kusje kunnen geven, mijn oogappeltje bedankt voor al de mooie momenten en haar hoofdje in mijn handen kunnen houden om daarna haar te laten inslapen.

Het is zwaar zonder haar in huis, de stilte, het gemis, haar voetjes niet meer horen rennen op het parket, geen  geblaf als we opstaan,... ik mis haar...overal, elk moment. Zelfs als ik met de fiets naar 't werk rijd, rollen de tranen over mijn wangen en op het werk breng ik meer toiletbezoekjes dan wat anders om mijn tranen even de laten lopen. 

Vandaar dat ik besloten heb om mijn blogje even op 'pauze' te zetten en me de tijd te gunnen om mijn verlies van mijn kleine meid een plaats in mijn leven te geven.



12 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte, voel met je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ich wünsche Dir viel Kraft.
    Fühle Dich umarmt.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is altijd verdrietg om afscheid te moeten nemen van je huisdier.
    sterkte!

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte met het verlies van je geliefde hondje. Hopelijk krijg je een beetje rust door te borduren. Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am so sorry for your loss. I had a similar situation with my beloved Yorkie, Molly about 4 years ago. It was one of the saddest times of my life. I now have my Bichon, Barkley whom I love, but I still miss Molly. Take care and allow yourself the time to grieve. Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte, met het verlies van je geliefde hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte met het verlies van je lieve hondje. Wat is het moeilijk he. Ook wij moesten afgelopen februari afscheid nemen van ons hondje na ruim 14 jaar . Heel veel sterkte.

    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte, het verlies van een huisdier wordt vaak onderschat maar is net zo hevig !!
    Neem je tijd om dit verlies te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat naar toch, sterkte gewenst!

    Hartelijke groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen