Translate

zaterdag 6 oktober 2012

Le Petit Chaperon Rouge

Ons klein meisje slaapt en is helemaal rustig, de controle van haar ochtendurine was subliem: geen suiker en daar ben ik reuzeblij om. Terwijl ze ligt te knorren in haar vertrouwd plekje in de zetel heb ik vlug mijn werkje in een kadertje gestopt dat ik deze week afgewerkt heb.



Het patroon komt uit het boekje "Le Petit Chaperon Rouge" van Hélène Le Berre. Mijn borduurvriendin Fabienne heeft mij het boekje cadeau gedaan en het staat vol met leuke patroontjes die ik graag allemaal wil maken. Alleen tijd te kort om al mijn borduurdromen waar te maken.

Ik heb het niet verwerkt, maar gewoon gelaten zoals het was en een simpel kantje erop gestikt om het wat meer detail te geven in de kader.
Soms siert eenvoud, niet?

Fijn weekend!
Liefs,
Miss t.


5 opmerkingen:

  1. marvellous!! I liked it so much.. greetings!! Sibel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze super leuk geworden. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuk boekje, je hebt er echt iets moois van gemaakt!
    fijne zondag,
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen