Translate

zondag 7 oktober 2012

Dalahäst


Eerst en vooral bedankt voor jullie berichtjes. 

Gisteren tussen de regenbuien door de nieuwe "Cross Stitcher" gaan halen, er staan niet alleen leuke patronen in van "Roodkapje", maar ook een ganse pagina met Dalahäst's borduurwerkjes. Iets waar ik al zo lang op zoek naar was, maar alleen maar kleine borduurwerkjes vond.



Sinds enkele maanden liggen er hier al een paar van de befaamde ikea dozen in mijn lade maar nog niets heeft mijn zintuigen geprikkeld om er iets mee aan te vangen tot gisteren dus. 

Vandaag heb ik meteen alles in 1 x afgewerkt tussen het strijken en het poetsen door want mijn hondje heeft vandaag een mindere dag, dus gaan fietsen zat er vandaag niet in. 

Alhoewel ik daar nu niet treurig om ben aangezien ik "eindelijk" al 1 ikea doos heb kunnen pimpen.

Ik heb een paspartout gemaakt uit karton en deze met zwarte linnen stof aangekleed, het borduurtje vastgemaakt op een karton en opgevuld met vulmateriaal zodat het dikker is en uit de paspartout steekt en dan alles samen op de doos gekleefd.
En dit is het resultaat:




Liefs & vooral een fijne zondagavond!

Miss t.

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er leuk uit. Jij hebt altijd leuke ideeen voor de afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Stickerei ist wunderschön.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, vrolijk patroontje, de mooie afwerking is jou wel toevertrouwd!
    Prachtig!

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. complimenten het is erg erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello

    Your blog is lovely!
    The horse is very pretty and looks great as a box top.
    Happy stitching!

    BeantwoordenVerwijderen