Translate

zondag 1 juli 2012

Weekendwerkje - Little House Needleworks - The Rain Felln fell

Vrijdag ben ik begonnen aan een borduurpatroon die al lang tussen het stapeltje van de "to do's" lag.
Little House Needleworks - The Rain fell.




Ik had nog wat paarse borduurstof liggen, een iets zwaardere stof, maar straks leuker om in een ontwerp met stofjes te verwerken omdat die ook steviger is.
De kleurtjes zijn niet de originele kleuren van het patroon maar gelijkaardig met het vooropgestelde schema van het patroon.
Hoe ik het ga verwerken is iets waar ik me nog moet over bedenken maar hier is alvast een foto van weekendwerkje.



Een fijne zondagavond toegewenst.

Liefs,
Miss t.




10 opmerkingen:

  1. super lief borduurwerkje, mooie kleurtjes,
    heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een leuke blog. Mooie werkjes maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze wacht ook nog op mij, krijg er zin in als ik zie hoe mooi het is geworden bij jou, heel speciaal met je 'eigen' kleurtjes!

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ta très jolie de réalisation reflète bien la saison : nous avosn eu quelques jours de soleil et de chaleur et maintenant, pluie pluie pluie !!! Il faut alors faire son point de croix à l'abri !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It´s lovely an sweet!
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So very cute! I love your color choices and your work is perfection!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat leuk geworden !! Ik ben heel benieuwd hoe je het af gaat werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fantastic work...very beautiful !
    Pat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love watching your embroidery, the colors you use ...
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like your work, so perfect! I love your blog, very nice.
    Greetings from Gran Canaria.
    Adelina

    BeantwoordenVerwijderen