Translate

zondag 15 juli 2012

Kussentjes

Een paar weken terug vond ik in de kringloopwinkel een borduurwerkje van een meisje. Het is handgemaakt en geborduurd met lint. Voor een 0.50 euro kon ik dit niet laten liggen alleen wist ik nog niet zo goed wat ik er mee wou aanvangen.
Ook mijn werkje van Country Cottage Needleworks - Season of Love lag nog in mijn "stash" doos te wachten op mijn creatief idee.

Aangezien het weer hier niet echt zomer is (het regent pijpenstelen) heb ik deze ochtend beide stukken verwerkt in kussentjes.
Neen ze zijn niet voor mezelf, maar wel aantal handig om een eigengemaakt cadeautje in de buurt te hebben.
Dus ze vinden zeker wel hun nieuwe thuis en ondertussen wachten ze nu beiden in de kast.




Fijne zondag en veel borduurplezier,
Liefs Miss t. 

9 opmerkingen:

  1. prachtige cadeautjes, erg mooi verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super schattig kussentje seasons of love heeel leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er alle twee erg leuk uit. Mooie cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your little pillows! You have a real talent for how you bring together fabrics, trim and embellishments :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve cadeautjes zijn dat geworden.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gelukje om zo'n bijzonder borduurwerkje te vinden,je hebt ze allebei weer prachtig afgewerkt, super cadeautjes!
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een mooie vondst en je hebt van het meisje een superleuk kussentje gemaakt.
    Seasons of love heb ik ook en er toen een kerst kussentje van gemaakt voor bij mijn andere gingerbread patroontjes.
    beide zijn echt supermooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn alletwee mooie werkjes geworden. Leuke cadeautjes om te geven en te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wunderschöne Stickereien. Die kleine Ballerina ist ein Traum.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen