Translate

zondag 24 juni 2012

Stilte....

Ik weet het, het is hier stilletjes op mijn blog, ik ben zo druk in de weer...Vorige week vrijdag kreeg ik van mijn lief ventje een nieuw groot bureau in een nieuw geschilderde hobbykamer. 
Wij wonen in oud herenhuis en telkens moest ik met de naaimachine, stofjes en al mijn breubeltjes de trappen op en af naar beneden. Mijn hobbykamer is helemaal boven en met een knie als de mijne is dit niet altijd zo evident. Maar nu kan ik gelukkig alles boven doen en moet ik ook niet steeds opruimen als we bezoek over de vloer krijgen. Alles kan gewoon rustig blijven liggen. Een wereld van verschil en een heel gelukkig vrouw. Dank je wel lieve schat!!!!


Ondertussen toon ik jullie een foto van een borduurwerkje die ik enkele maanden geleden af heb gewerkt en verwerkt op een doosje van de Xenos.




Ook heb ik vorig jaar het patroon van Hillside Travelers van Little House Needleworks afgewerkt, alleen heb ik nog niet de juiste kader gevonden om mijn werkje erin te steken. Mijn zoektocht gaat verder en ondertussen ligt hij in mijn doos 'stash' te wachten op zijn nieuwe bestemming.


'k Wens jullie allemaal een fijne zondag toe (ondanks de regenbuien die op ons af komen) en tot heel binnenkort.
Liefs,
Miss t.

9 opmerkingen:

  1. Wonderful!!!!!!!!!!!!
    Hugs from Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat een prachtig werkje, erg mooi!

    gr Elisabeth
    http://kostelijkleven.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi afgewerkt op dat doosje van xenos. Je hillside travelers is ook een plaatje geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke afwerking, dit is de laatste die ik nog moet van deze serie. Het andere borduurwerk vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie serie in prachtige pastels, super gedaan op dat doosje, LHN is altijd ok :)

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heeft LHN toch en mooie patronen hé? Dit is weer een goed voorbeeld hiervan! ;-) 'k Wist niet dat ie zo groot was!
    En wat een mooi borduurtje van een naaimachine. Ik herken het wel, maar kan het niet goed thuisbrengen! Misschien uit een Frans tijdschrift (Aiguille of Créations)?
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunderschöne Stickereien.
    Ich bin nun Dein neuster Leser. Ich bin begeistert.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen