Translate

zondag 24 juni 2012

Sneller dan verwacht - Soda Stitch (3128) - Sewing Atelier



1st en vooral bedankt voor al je leuke reacties. Ik ben misschien wat stil geweest, doch ik heb jullie allemaal blijven volgen. Misschien met hier en daar een jaloerse blik toen ik jullie leuke borduurtjes en afgewerkte projecten zag, terwijl ik al weken bezig was met mijn werkje maar geen meter vooruit kwam.
Elke avond deze week heb ik mezelf voorgenomen een deeltje af te werken maar vrijdagavond viel ik als een blok in slaap in de zetel dat mijn goeie voornemen meteen van de kaart was gevegen.
Met het druilerig weer buiten heb ik de ganse middag zitten borduren en kon ik het niet laten het te verwerken in een hoes voor mijn naaimachine. Iets waar ik al zo lang mee in mijn hoofd zat.
De achterkant van mijn hoes is een gewatteerde stof die ik vond in de kringloopwinkel en met een paar leuke rode stofjes, een kantje en ruitjeslint is mijn hoes volledig klaar.
Kwestie van mijn belofte toch nog waar te maken t.o. mezelf om het Soda Stitch patroontje af te hebben.

Hop naar het volgende project....

Fijne avond iedereen en hopelijk is morgen de zon terug van de partij!

Liefs,

Miss t.

13 opmerkingen:

  1. It´s really lovely!!
    Perfect for the machine and with nice fabrics.
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty, helemaal SUPER de SUPER.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig resultaat, toch veel beter dan zo,n plastic hoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P*R*A*C*H*T*IG!!!!
    Wat maak je er toch altijd iets geweldigs van, ik ben zowaar jaloers;)

    lieve groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit ontzettend leuk.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie maar ook leuke hoes. Zo zie je maar ... de volhouder wint! ;-)
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zo'n hoes. Gaan gelijk je handen van jeuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was für schöne Stickereien.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You have a lovely blog, I enjoyed too much! Also your works are beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meid die is prachtig geworden !!!!
    En met een beetje mazzel komt het mooie weer nu ons landje binnen trekken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gewoonweg prachtig, uniek borduurwerk heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. this project ist fantastic, beautiful...so good !!!
    Pat

    BeantwoordenVerwijderen