Translate

woensdag 16 mei 2012

Turnzakje - Au Fil de l'Ange & Country Cottage Needleworks

Mijn naaimachine staat weer keurig op de tafel bij ons in de living. Met al mijn energie ben ik begonnen aan een turnzakje. Binnenkort zijn er weer kleine meisjes jarig in onze familie en dan vind ik het leuk om altijd iets in elkaar te knutselen.
Roodkapjes stof en een patroontje die ik net voor mijn vakantie heb gemaakt zijn nu verwerkt in een turnzakje met het patroon op de tas die ook nog eens een extra zakje is en met de hand erop genaaid.


Ook heb ik mijn patroontje van Country Cottage Needleworks verwerkt in een klein kussen. Ik heb alleen de kleuren wat aangepast en heel neutraal gehouden. Voor 1 keer geen felle kleuren maar zachte tinten. 





Liefs,
Miss T.



10 opmerkingen:

  1. prachtige borduurwerken, mooi kussen geworden.
    Heb deze ook nog geborduurd klaar liggen, kussentje is misschien een goed idee.
    Vind je kleuren keuze erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The gifts that you made are beautiful! Love them!
    I like your embroidery soft hues ...
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan alleen maar zeggen: wat GAAF! Echt prachtig, allebei.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zullen de meisjes blij zijn met zo'n super hip turntasje!
    Je kussentje is erg leuk geworden weer eens heel wat anders dan ik van jou gewend ben

    lieve groetjes Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gemaakt, ik kom overal Roodkapjes tegen, helemaal in weer??
    Fijn ook dat je batterij weer vol is, wel vasthouden dat gevoel!
    Groeten Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er erg mooi uit. Roodkapje is weer helemaal terug, ik zag ze ook in een frans borduurblad, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deine Sachen sind wunderschön.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen