Translate

dinsdag 29 mei 2012

Liefde voor mandjes & bokaaltjes

Ja daar heb je me weer over ... ik heb een zwak voor mandjes en bokaaltjes want ik vind deze oh zo zalig om tot iets helemaal leuks om te toveren. Vooral mijn bokaaltjes doen altijd dienst om al mijn knoopjes, lint, ornamentjes enz. in te bewaren en mijn mandjes zijn een handig item hier in huis. Wij wonen in een oud herenhuis en mijn hobbykamer is helemaal boven, 54 trappen en dit met een knie als de mijne is niet altijd evident. Mandjes doen hier dienst om van alles in te gooien en dan vooral met dit mooie lenteweer beneden op het terras me te kunnen uitleven met stofjes, garen en patronen. 

Onlangs kocht ik terug een mand en heb ik er deze volledig verwerkt met 'Matroushka' poppetjes. Zelfs een mini-bokaaltje krijg van mij een totale nieuwe look.



En ... het is nog niet alles ook deze bokaaltjes mochten er aan geloven om een totale remake te krijgen samen met een klein onderlegger.
Zo zijn op deze manier al mijn kleine restjes stof verwerkt en hebben mijn freubeltjes een nieuwe bestemming.







'k wens jullie een fijne week toe!
Liefs,
Miss t.








7 opmerkingen:

  1. wat een prachtige creaties, heel vrolijke kleurtjes en patroontjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You make such lovely stitcheries and so beautifully been put together.
    Really nice photos of your work.
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook zo gek van alles wat mandjes, zakjes e.d. betreft!
    Baboushka's zijn op dit moment heel trendie want je zie ze overal opduiken. Ik vind dan ook dat je enkele mooie borduurtjes gemaakt hebt. Veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk, mooie frisse kleurtjes ik word er vrolijk van!

    fijne zondag,
    lieve groetjes ,Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love them all! As usual your work is so bright and happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your bag! In your hands are more beautiful now, congratulations!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen