Translate

woensdag 16 mei 2012

Batterijen opladen - La France - Côte d'Azur

De voorbije weken zat mijn vriend in een dipje. Gebrek aan zonlicht, gebrek aan sport (ook een knieoperatie moeten ondergaan) & altijd maar werken dat hij even geen energie meer had. Een ideale manier om er even tussenuit te gaan en gelukkig kon dit ook op mijn werk om nog een paar dagen verlof te krijgen. Ook ik was een beetje ziekjes. Vertrokken met hevige nekpijn en een zware bronchitis heb ik de rit van 1200 km overleefd en zijn we naar de Côte d'Azur vertrokken. Het heeft me wonderen gedaan. Nekpijn is verdwenen en ook het hevige hoesten is aan het minderen. De warmte, het zonlicht en de rust heeft ons zoveel goed gedaan dat we er weer stevig tegenaan kunnen.


3 opmerkingen:

  1. Blij om te lezen dat je het er goed hebt gehad!
    Wij vertrekken binnen enkele weekjes ook naar de Provence. Zie er alvast naar uit!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k Wens je alvast een mooie vakantie toe en hopelijk zoals wij STRALEND weer en een dosis aan vitamientjes opgedaan door de grote warme zalige gele bol die wij op dit moment ontbreken.
      Groetjes,
      Miss t.

      Verwijderen
  2. Heerlijk even lekker er tussenuit het is prachtig daar!
    Lekker weer helemaal in een goed velletje.

    Fem

    BeantwoordenVerwijderen