Translate

zondag 8 april 2012

Slabbetje, uiltjes & kerst in de maand "april"

Het is een beetje stil geweest hier op mijn blog, maar ik heb niet stilgezeten. 't Zijn privé enkele drukke dagen geweest. Zoals gewoonlijk het huishouden, boodschappen doen, de was, de strijk .... ik denk dat je 't wel herkent ... Toch ben ik al enkele dagen bezig met mijn hobby en heb ik dit slabbetje samen met de uiltjes zitten maken.
Ik hou van paddestoeltjes en alles wat rood is met witte stipjes. Het patroontje stond ergens in een "Cross Stitcher magazine" maar was een alfabet, ik heb de lettertjes weggelaten en enkel de rest geborduurd.

Ook heb ik vandaag mijn kersthangertjes of liever ornamentjes gemaakt, samen met een speldenkussentje.
De voorbije weken heb ik hier en daar kleine patroontjes zitten borduren voor kerst maar vandaag heb ik deze pas kunnen verwerken. De naaimachine telkens bovenhalen en dan stofjes kiezen, daarvoor moet een mens tijd hebben en aangezien ik vandaag alleen thuis ben en vriendje-lief moet werken (ja op Pasen) heb ik genoten om mijn werkjes in ornamentjes te verwerken.
Een beetje vroeg, maar liever te vroeg dan te .... :-) en verder wens ik jullie allemaal een ZALIG PASEN!









12 opmerkingen:

  1. Wat zijn die kussentjes ontzettend mooi afgewerkt. Ook slabbetje is leuk. Lekker gevoel om dingen afgewerkt te hebben. Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable!!!!Will you use the bib? It is too beautiful for that:-))
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I have no children (yet) but as everything in the house has it's purpose I hope to use it one day, if not it will be given as a present.
      Have a happy easter, Gundrun.
      Hugs,
      Miss t.

      Verwijderen
  3. lief slabbetje en mooie ornamentjes, dat huisje is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige patroontjes, schitterend verwerkt weer, de uiltjes zijn cute!
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke dingen heb je gemaakt Yvonne.

    Groetjes Lenie

    www.lverveer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your embroidery, colors, I like how you finished your work ...
    Happy Easter Monday!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig borduurwerken en kleuren ben je mee bezig,

    Zalig Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your blog! Your work is so colorful and happy! I posted a link to your blog in my post this morning. You can see it here: http://sewmuch2luv.blogspot.com/2012/04/squirrel.htmlng.

    Have a wonderful day!
    Karen
    Sewmuch2luv.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt. Het ornamentje met het meisje en beertje is mijn favoriet. En je uiltjes zien er schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die uiltjes, zou ik het patroontje van je mogen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen