Translate

donderdag 26 april 2012

Placematje gemaakt

De laatste dagen loop ik echt zo moe, dat ik amper tijd vind om na 't werk nog te borduren of te naaien. Precies of ik elke dag nood heb aan 9 à 10 uur slaap... om gek te worden. Misschien mis ik gewoon verschrikkelijk die gele grote bol die enkele weken geleden nog van de partij was....


Vorig weekend heb ik enkel mijn placematje afgewerkt. Het patroontje vond ik op de mooie blog van http://lacontesselepointdecroix.blogspot.com/. Ik heb een redelijk zwak voor haar leuke patroontjes, vooral die met die jurkjes of liever paspoppen vind ik zo schattig.
'k heb het patroontje verwerkt met restjes stof en een placematje gemaakt.





5 opmerkingen:

  1. zorg goed voor jezelf.

    o, dat is een heel mooi werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like the design you've embroidered ... Congratulations on the combinations of patterns of the fabrics and details!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen