Translate

zondag 29 april 2012

Liefde voor bokaaltjes & Tasje - Gera! - International Kids

Nog steeds niet echt in mijn nopjes. Gisteren was voor mij een echte baaldag. Mijn ganse zaterdag gespendeerd in de zetel met barstende hoofdpijn, een stijve nek, last van mijn maag en veel eten heb ik ook niet gedaan. Dan kijkt een mens eens uit naar 't weekend ...
Vandaag voel ik me al beter, ik heb de klok rond geslapen, alleen mijn nek is nog wat stijf maar ik hou hem warm met een dikke sjaal.

Met wat restjes borduurstof, lint en roosjes heb ik 2 bokaaltjes zitten pimpen en een tasje gemaakt om in mijn handtas alles terug te vinden. Want hoe groter de handtas, hoe meer rommel erin zit. 






Ik heb nog zeker 6 bokaaltjes te doen maar ik vind het een leuk idee om ze een eigen toets te geven want met al mijn hobby's en knutseltjes komen deze altijd van pas om mijn pareltjes, roosjes, strikjes enz in te bewaren. Het is niet alleen praktisch het oogt nu ook beter in de hobbykamer.




10 opmerkingen:

  1. Thanks for visiting my blog. I had a look around and you have some beautiful stitching. I love the pink gingham you have used for several projects. happy stitching....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vervelend dat je je steeds niet lekker voelt, hopelijk gaat het snel beter.

    Je creatie is prachtig, ik vind de patroontjes van gera ook zo leuk.
    beterschap,

    lieve groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je borduurtjes zien er weer prachtig uit. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello

    Hope you feel better soon.
    I love what you've done to the jars, they look really sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your work is so playful and happy! It makes me smile just to look at it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lindo!
    Adorei o seu blog.
    Vamos ser seguidoras?
    beijo
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Nina, always welcome to join to follow my blog, the more people, the more fun :-)
      Have a nice day!
      Miss t.

      Verwijderen
  7. I hope that today you are in good health ....
    Beautiful, as always, the objects you've created!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW! hier word ik dus echt blij van zeg!

    Wauw, ik zou wel een swap met je willen!!!!

    Lieve groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen