Translate

donderdag 29 maart 2012

Restje stof verwerken - Création point de croix HS - Le style Country

Met nog een restje stof van mijn voorafgaande werkjes op deze ruitjes stof heb ik nog een klein borduurtje gemaakt. Het patroon komt uit het tijdschrift " Création Point de Croix " - "Le Style Country" en is er eentje van V.Enginger, die steeds hele mooie patronen heeft met oog voor detail.
Ik heb alleen de cijfertjes niet geborduurd.
Het kadertje vond ik in Ikea en de vrolijke konijntjes in de Wibra winkel.



5 opmerkingen:

  1. super, wat verwerk je de kruissteekjes toch mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG!! wat heb je dit toch weer mooi gedaan, ik wist trouwens niet dat ze bij Ikea zulke mooie lijstjes hebben.

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful, you make such nice embroideries.I think you are working quite fast.I don´t understand,what did you buy in IKEA?The frame?
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Gudrun, maybe this can help http://translate.google.co.jp/translate?hl=nl&sl=nl&tl=en&u=http%3A%2F%2Fmisstsstitchingsworld.blogspot.com%2F
      Yes, indeed I bought the frame in Ikea.
      Learning to speak dutch? :-)))
      Kiss & hugg,
      Miss T. x

      Verwijderen