Translate

vrijdag 2 maart 2012

Mijn aankopen en kringloopwinkel vondst

Dinsdag vlug even kringloopwinkel binnengestapt en ja wat vond ik weer een ganse zak met garen en linnen borduurstof.... prijs 1 euro 50 voor alles en Miss t. weer helemaal content.
Gisteren ook een uitstap gemaakt naar Gent en de winkel 't Garenhuys opgezocht die onlangs is verhuisd. Mij weer helemaal laten gaan, alhoewel ik eentje bij heb voor mijn borduurvriendin van Les Brodeuses Parisiennes alleen kan ik geen foto maken hiervan anders is de verassing eraf.

3 opmerkingen:

  1. mooie aankopen weer en wat een supervondst bij de kringloop, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik koop hem nu niet meer, maar wacht geduldig tot het mijn verjaardag is want het abonnement staat op mijn lijstje :p

      Verwijderen