Translate

zaterdag 3 maart 2012

Liefde voor mandjes - Création Point de Croix & Mango Pratique Noël

Ik kon het weer niet laten, 't zonnetje schijnt en deze voormiddag ben ik weer eens achter mijn naaimachientje gekropen. Gisteren begonnen borduren aan "mes accessoires faits main" uit Création Point de Croix HS 17 - Le style country en deze ochtend nog vlug afgewerkt. 
Het Russische poppetje is uit "Noël" van Mango Pratique en had ik al een tijdje geleden zitten patchworken op een geruit rood stofje. Alleen de uitkomst was niet echt geslaagd, doch het heeft zijn nut op dit mandje die ik een tijdje geleden vond in de kringloopwinkel. 
Alles vind bij mij zijn nut, zelfs de blikken doos die mijn collega 2 weken geleden gaf heb ik totaal gerestyled met stofjes en hartjes uit de "Wibra" winkel. Al de frutseltje, frubeltjes vinden hier zijn nut en worden altijd verwerkt. Hier en daar een roosje een strikje, een knoopje en alhoewel het nog niet volledig af is (ik wil de rest nog borduren:  garenkaartjes en speldenkussen maken) wil ik al een glimp geven van mijn lentekriebeltjes op een zaterdagochtend.

8 opmerkingen:

  1. dat heb je weer schitterend gemaakt, heel inspirerend allemaal!

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We doen ons best en 't naaldje doet de rest:p
      xxx

      Verwijderen
  2. Oh, I love the new photos you show today.So much inspiration, I see I have to do some needlework ready I have on my sewingroom.I am sorry I can´t understand what you are writing, perhaps you could have a Google translate.Of course I am curious what you tell us.That would be very nice.
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am new with the 'blogging' writing so, I will search for google translater to update on my blog. I'm great in writing in French and English too even German is on my list of skilss :p.
    Thank you for the tip, next time I'll post my comments in English how about that :-)
    Have a nice evening, Gudrun.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk hoe je alles verwerkt, mooie borduurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent zo snel! Bijna elke dag wordt hier wel iets moois gepost! En dan zo leuk afgewerkt! Ik zou wel n's willen zien hoe je dat allemaal doet!
    Ik denk niet dat wij een Wibra in de buurt hebben, maar ze hebben er blijkbaar veel.
    Een tip die ik je misschien kan meegeven = in het Boekenvoordeel (te vinden in alle grotere steden) verkopen ze tegenwoordig ook lintjes, bandjes en kraaltjes die vooral bedoelt zijn voor de scrappers maar die ook voor ons heel aantrekkelijk zijn! LOL!!!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeiemorgen, idd boekenvoordeel ken ik ook, er is geen enkel winkel die me ontglipt :-) ik haal veel in XENOS in Nederland en ook de Hema hebben ze altijd mooi lint, vooral rond kerst. Vorig jaar naar Londen geweest naar de beurs 'stitch and craft' en daar een ganse voorraad ingeslagen dat ik even zoet ben. Mijn voornemens zijn eigenlijk niets meer aankopen dit jaar 1st alles opsoeperen hihihi
      Ik zal eens een workshop moeten organiseren mijn schoonzus zegt me dit ook.... misschien iets voor over na te denken.
      Fijne zondag!!!

      Verwijderen