Translate

donderdag 29 maart 2012

Geboortekadootje - Tralala Ourson - Pyjamabag

Op zoek gaan naar een geboortegeschenk is altijd voor mij een groot festijn. Zelf heb ik geen kinderen maar ik beleef heel veel plezier naar het zoeken naar een leuk kado. Toch wil ik steeds de originele toer op gaan om het iets persoonlijker te maken.
Vandaar dit borduurtje gemaakt van "Tralala". De borduurstof komt van de kringloopwinkel en ook de zacht roze ruitjes stof vond ik daar. De beertjesstof vond ik in de plaatselijke stoffenwinkel en samen heb ik het verwerkt in een patchwork pyjamatasje voor de kleine spruit.




8 opmerkingen:

  1. Oh, a new stitchery again and this is soooo sweet.I love it!
    What a luck to get this.
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent er maar druk mee vandaag! prachtig kraamcadeautje, leuk om te krijgen, ik vind het kruiwagentje met de bloemen ook superlief!

    groetjes, fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk cadeautje voor een baby!
    Wat voor een kringloopwinkel is dat? Je kan er blijkbaar de leukste stoffen terugvinden ... ik heb dat geluk niet :-()
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een gewone kringloop winkel, we hebben er meerdere in de buurt, "opnieuw en co", "oxfam" etc.... in Brussel zijn er ook hoor, ben er zelf nog geweest moet eens zoeken op internet.
      Vandaag ben ik weer naar huis gekomen met een mandje, oude kantjes (die nu hangen te drogen" & een heel leuk oud paddestoeltje om mijn kantjes op te draaien.
      Het is vaak een zoektocht, maar ik vind altijd wel iets om creatief te verwerken.
      Fijne avond nog!
      Greetz,
      Miss t.

      Verwijderen
  4. Ik blijf me verbazen hoe leuk je steeds elk borduurwerk af werkt. Mijn komplimenten !!!!

    BeantwoordenVerwijderen