Translate

zondag 18 maart 2012

Easter - Paasvoorbereidingen met hartjes

Hartjes vind ik zo mooi om te maken, je kunt ze overal hangen, leggen, plaatsen... en 't zijn ook ideale kadootjes. 
Vandaag was het ideaal weer om te knutselen en te borduren en daar heb ik gretig (mis)(ge)bruik van gemaakt. 
Het paashaasje is van Prairie Schooler http://www.prairieschooler.com/books/bk178.htm en het andere is van een patroontje van Laureline Broderie http://www.laurelinebroderie.kingeshop.com/Point-de-croix--Une-apres-midi-de---cbpaaabfa.asp waar ik het meisje met het kippetje heb van gebruikt. Hier en daar een kraaltje in verwerkt en het andere een knoopje en klaar zijn mijn hartjes voor met Pasen.




9 opmerkingen:

  1. Oh wat super leuk geworden.

    Erg Mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn echt schattig, hartjes zijn idd altijd leuk
    lieve groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg leuk geworden. En wat komt het haasje van the prairieschooler er mooi uit op dit stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I see that you are getting ready for Easter ... Fun and satisfying result, a lot!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hubba hubba :-) Leuk!
    Ik blijf me afvragen hoe je alles zo snel borduurt en in elkaar steekt!
    Ondertussen wacht ik nog steeds op dezelfde leaflet om ook enkele paasborduurtjes te kunnen maken (moet uit Nederland komen).
    In elk geval ... ze zien er heel leuk uit!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsjonge jonge, ik kan wel bij elke creatie van jou een bericht achterlaten want ze zijn gewoon allemaal zo geweldig zeg!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen