Translate

vrijdag 2 maart 2012

Daar is ze dan, Little House Needleworks - My lady - finished

Nog steeds in mijn pyjama, hoe erg.... maar ik wou My Lady af en meteen heb ik hem ook afgewerkt. 't Is een beetje zoeken want helemaal recht zitten in de kader vind ik hem niet maar ik wou geen glas erin want ik heb op de achterkant quiltstof genaaid om hem beter tot zijn recht te laten komen. Ook het ornamentje heb ik achterwege gelaten, 'k vond het niet passen bij deze en eerlijk 'k vind hem nog steeds te roze .... hier een fotootje en mij nu vlug douchen en de living opruimen want die ligt vol met draadjes en restjes stof. 
Fijn weekend iedereen!

11 opmerkingen:

  1. Beautiful embroidery! The embroidery of the dress of the lady seems to be made with fabric that I see ... Congratulations!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Silvia for your sweet comment! Have a nice weekend hope the weather over there is sunny! Kiss, xxx

      Verwijderen
  2. jij hebt heel hard doorgewerkt! ze bloost een beetje of ze heeft iets te lang in de zon gezeten maar ze is prachtig, heel mooi eindresultaat ook de afwerking is top.
    gauw opruimen en geniet van je weekend!
    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihihi, grappig! Ja als je het zo bekijkt idd.

      Verwijderen
  3. prachtig geworden, het rose valt mee op de foto. Ze is ook erg leuk zonder lintjes en charm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, ik moest lachen met je beschrijving.
    Je lady is mooi geworden, net als de afwerking! En nu is het echt de jouwe (en niet van de ontwerpster :-)
    'k Wens je een fijn weekend met veel "bewonderend gestaar" :-)
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ann, ja als je eens een weekje thuis bent geniet ik van alles en ook al heb ik een hobbykamer, de living moet er steeds aan geloven aan mijn gepruts en mijn creatieve uitspattingen. Gelukkig niemand over de vloer geweest en alles is al weer netjes opgeruimd toen mijn vriend terug thuis kwam van 't werk! Jij ook fijn weekend en geniet ervan!

      Verwijderen
  5. Misschien kom er toch nog een 2de 'MY LADY', ik doe hem kado aan mijn lieve schoonzus omdat die net een nieuw huis heeft gekocht en ik weet dat ze een 'zwak' heeft voor al mijn werkjes en spulletjes die ik maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind haar werkelijk prachtig !!!

    BeantwoordenVerwijderen