Translate

zondag 18 maart 2012

Country Cottage Needleworks - Cottage of the Month - April Cottage

Ik heb besloten om al mijn borduurwerkjes van LHN & CCN op de meterslange stof van de kringloopwinkel te borduren. Eind dit jaar zal ik ze allemaal samen proberen te verwerken. Vorige week vrijdag ben ik begonnen met het patroontje "April Cottage" en ben al ook meteen verliefd op de nieuwe met name "May Cottage" maar ook het patroontje "Walk Before You Fly" vind ik super schattig.
Je kunt de nieuwe patroontjes al vinden op haar website http://countrycottageneedleworks.com/ & ook op mijn eigen verlanglijstje.

Voor de belanghebbende: het houten konijntje komt van de "wibra" winkel.

Fijn weekend,
Miss t. x



7 opmerkingen:

  1. je bent snel, ik heb februari net af! Die geruite stof vind ik enig.

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb enkel april geborduurd.... de rest moet ik nog :-)

      Verwijderen
  2. Ik vind de geruite stof erg leuk om daar de huisjes op te borduren van ccn. Is het gewone borduurstof? En heb je enig idee waar ik dat zou kunnen kopen?

    Ik hoop spoedig van je te horen.

    Mvg:
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Anne,
      komt van de kringloopwinkel te Antwerpen, heb er meters van voor 10 euro gekocht. Ik weet alleen dat DMC ook zo van die voorverpakte gedrukte stof verkoopt. Heb je zelfs met hartjes en ruitjes en bloemeneffect, maar de stof van DMC is AIDA. Dus grotere ruitjes en iets stroef om op de borduren. Hier kun je het zien http://www.dkhcreations.co.uk/dmc-impressions-aida---14-count-multi-pack-blue-892-p.asp. Hopelijk is het een hulp voor je.
      Fijne avond,
      Miss T. x

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor je tip!!

      Groetjes: Anne

      Verwijderen
  3. Een superleuk idee om het op geruit stof te maken !!

    BeantwoordenVerwijderen