Translate

woensdag 22 februari 2012

Soda Stitch - vervolg

Kortgeleden maakte ik deze http://misstsstitchingsworld.blogspot.com/search?updated-max=2012-02-11T03:07:00-08:00&max-results=2&start=4&by-date=false alleen wist ik nog niet hoe ik het patroon ging verwerken. Bij het opruimen van mijn kasten vond ik nog een kussen en heb ik er meteen een kussensloop van gemaakt en er leuke knoopjes op gezet. Het stofje met bloemen komt van de beurs, "stoffen spektakel" en de groene stof vond ik in de kringloopwinkel voor een prikje. 

13 opmerkingen:

  1. schattig borduurtje en heel mooi verwerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een cadeautje voor jou op mijn blog,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. via Judith, kruissteekies, kom ik hier terecht, wat een mooie borduurtjes maak je allemaal, leuk verwerkt ook, ik ga je volgen!
    Ben ook een liefhebber van lhn en ccn,jij verandert de kleurtjes of niet, ze lijken iig feller.

    groetjes, Fem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik verander de kleurtjes, 'k hou van pasteltintjes en dingen een eigen 'touch' te geven. LHN en CCN zijn zo zaaaaalig om te borduren .

      Verwijderen
  4. Hoi Miss T,
    Via de blog van Kruissteekies ben ik hier terecht gekomen! Leuke blog en creaties heb je daar!
    Dank voor het delen van de website van Soda Stitch. Ze hebben echt leuke patroontjes!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k sta Judith in 't krijt :-) bedankt voor de reactie en de website van SODA STITCH is zeker iets voor op te volgen. Die hebben er echt zo'n mooie patronen, om te smelten.
      Fijne avond, Ann.

      Verwijderen
  5. Ben even op je blog gaan rondneuzen. Wat mij jij toch leuke spulletjes. Ik ga je gelijk volgen. Ben ook een liefhebber van LHN. Je borduurtje is super leuk en wat heb je het super vewerkt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Amarins, bedankt voor de lieve reactie. Nog maar pas begonnen met bloggen, nog een beetje een zoektocht. 'k Ben bezig met "MY LADY " van LHN en ondertussen een nieuwe van GERA!Designs. Als ik klaar ben komt er zeker een fotootje, dus nog even geduld :-)
      Fijne avond!

      Verwijderen
  6. wat prachtig, erg leuke site ook en zo te zien prachtige werkjes. Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen