Translate

zaterdag 25 februari 2012

Création Point de Croix

Graag wil ik iets delen. Een magazine waar ik helemaal gek van word en altijd vol ongeduld naar zit uit te kijken is "Création Point de Croix". Helaas vind ik dit magazine niet meer in mijn "International Book Store" maar wel in Frankrijk in de winkelketen "Auchan". Gelukkig brengt mijn mama deze mee voor mij en op mijn verlanglijst voor mijn verjaardag staat een abonnement hebben op dit magazine. Voor al de liefhebbers van kruisjessteek en leuke inspiraties is deze zeker een aanrader. Je vind er niet alleen prachtige borduurpatronen maar ook leuke ideeën en de foto's in dit magazine zijn telkens een hemels paradijs voor elke borduurster om bij weg te dromen. Kijken jullie ook vol ongeduld mee met mij naar het volgende editie van deze? 

10 opmerkingen:

  1. misschien helpt deze link je, eigenlijk een soort kettingbrief, de award is een blijk van waardering voor je blog
    http://odina11005.wordpress.com/2012/02/17/liebster-blog/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op dit magazine.
    Moest je moeder niet tot in Frankrijk geraken, dan wil ik hem wel voor je meebrengen (ik werk in Brussel en daar hebben ze hem altijd).
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Jij Brussel, ik Antwerpen. Waar mag ik vragen in Brussel?
      Bij Internation Bookstore onlangs zelf nog gevraagd of ze die ooit weer zouden invoeren maar volmondig 'neen'. Moeke brengt hem altijd mee aangezien ze altijd boodschappen doet in Auchan.

      Verwijderen
    2. Ik werk in de buurt van het Noordstation, dus ik ga vaak naar de "Relay" (eentje van het grotere type met een grotere voorraad).
      Eind deze week ga ik nog n's kijken of ze al deze nieuwe "Création" hebben :-)

      Verwijderen
  3. Dit was ik nog vergeten te vragen ... van waar heb je die leuke achtergrond? Een stofje of iets dergelijks ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Via sjabloon op je blog heb ik die kunnen vinden, ik heb wel soortgelijke stofjes, maar in mijn enthousiasme bij aankoop ervan vergeten het merk te noteren. Ga die soortgelijke stoffen halen in Goes - Nederland daar hebben ze een mooie stoffenwinkel. Als ik nog eens ga noteer ik de naam van de winkel.
      Heb 1 merknaam terug kunnen vinden op mijn boord van stoffen 'STENZO', misschien handig om eens op het web te surfen.

      Verwijderen
    2. Oké, dank voor het antwoord ... ga ik zeker n's opzoeken.

      Verwijderen
  4. Kwam bij toeval op je blog. Wat een leuke dingen maak je zeg. Ik ga je zeker volgen.
    Groetjes Lenie

    lverveer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen